Hvis du ændrer i de profiloplysninger på din BilkaToGo-profil, som er blevet godkendt til brug sammen med dit Salling Group Business Card, kan kortet af sikkerhedsmæssige årsager blive deaktiveret. Du vil ikke kunne benytte det igen, før det er blevet tilkoblet på ny.
For at få aktiveret dit Salling Group Business Card igen skal du klikke her og indsende en anmodning til vores kontoafdeling.
Afhentning og hjemmelevering
Bemærk at det er muligt at betale med et Salling Group Business Card, hvis du vælger afhentning ved et varehus eller hjemmelevering.
Hvis du vælger afhentning ved en af vores PickUp-stationer, deaktiveres muligheden for at betale med Salling Group Business Card.
Brug for hjælp?
Har du brug for hjælp til tilkoblingen, kan du kontakte kontoafdelingen mandag til fredag mellem kl. 09:00-13:00 på telefon 8778 5307.
Kontakt Kundeservice
Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Kundeservice.