Hvis det ikke er muligt at efterkomme ønsket om en given vare, forsøger vi så vidt muligt at finde en tilsvarende erstatningsvare inden for samme varekategori. Når en vare er udsolgt, følges nedenstående prioritering i forhold til erstatning:
- Dyrere erstatningsvarer til samme pris: Hos BilkaToGo har vi altid en interesse i at gøre vores kunder glade og tilfredse. Derfor bliver udsolgte varer erstattet med en bedre og dyrere vare, såfremt dette er muligt. Du skal ikke betale for prisdifferencen mellem den bestilte vare og erstatningsvaren, og der opstår derved ingen yderligere omkostninger for dig som kunde.
- Billigere erstatningsvarer: Hvis der ikke findes en bedre og dyrere vare, vil du i stedet modtage en billigere variant, såfremt dette er muligt. Bliver din vare erstattet med en billigere variant, får du prisdifferencen mellem den bestilte vare og den erstattende billigere vare, fratrukket, inden vi hæver pengene på din konto.
- Hvis der ikke kan findes en erstatning: Kan vores medarbejdere ikke finde en passende erstatningsvare, bliver varen meldt udsolgt og prisen på varen bliver fratrukket totalbeløbet på din ordre. Du bliver gjort opmærksom på eventuelle erstatninger og udsolgte varer via e-mail, når din ordre er pakket.
Hvordan vælger jeg mine erstatningspræferencer?
Du administrerer dine erstatningspræferencer i forbindelse med afslutningen af din første ordre. Du kan også ændre disse præferencer ved at logge ind på din BilkaToGo-konto og tilrette dem på din profil. Her kan du vælge, om du ønsker erstatningsvarer eller ønsker at frabede dig dem. Du kan også vælge, om du ønsker økologiske varer erstattet af konventionelle varer i tilfælde af, at vi ikke har et økologisk alternativ på lager.
Sukkerfri, glutenfri eller laktosefri samt veganske produkter bliver erstattet af tilsvarende produkter. Varer, der er parfumefri, bliver så vidt muligt erstattet af andre parfumefri varer.
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den blå knap under denne artikel.