Her kan du læse om muligheder for at ændre din ordre.
Tilføje varer
Har du brug for at tilføje flere varer, gøres dette ved at lægge en tillægsordre,
Du lægger blot en ny bestilling på de ekstra varer med samme dato, tidsrum samt leverings- eller afhentningsmetode. Hvis det ikke er muligt at vælge samme tidsinterval, er du naturligvis velkommen til at vente med at hente begge ordrer, indtil den sidste ordre er pakket og klar til afhentning.
Drejer det sig om en tillægsordre til hjemmelevering, er deadline for bestilling kl. 17:00 til levering den pågældende nat.
Du bliver kun opkrævet for pakkeservice én gang, når du lægger flere ordrer til samme dag.
Fjerne varer
Ved afhentning ved varehus kan du oplyse medarbejderen om eventuelle varer, du ikke ønsker alligevel. Så tages de fra og bliver fratrukket på din faktura.
Ved afhentning i Pick-Up kan du lade uønskede varer ligge i kassen og herefter kontakte kundeservice.
Du har desværre ikke mulighed for at fjerne varer ved hjemmelevering.
Ændre afhentningstidspunkt og sted
Du kan altid afhente din ordre i 48 timer efter, den er meldt klar til afhentning ved varehus, samt til kl. 11:00 den følgende dag ved PickUp station.
Om ordren kan afhentes tidligere eller om afhentningssted kan ændres afhænger af, hvor langt den enkelte ordre er i pakkeprocessen samt af kapaciteten i det ønskede varehus. Kontakt kundeservice nedenfor for at høre om mulighederne.
Ændre leveringstidspunkt og sted
Om din hjemmeleveringsordre kan flyttes til en anden dag afhænger af, hvor langt den enkelte ordre er i pakkeprocessen. Kontakt kundeservice nedenfor for at høre om mulighederne.
Der kan ikke ændres adresse. Her skal du annullere ordren og genbestille til korrekt adresse.
Ordreoplysninger
Har du først lagt ordren, kan oplysninger som f.eks. telefonnummer og mailadresse ikke ændres. Du kan dog altid ændre dine profiloplysninger til næste ordre under "Mit BilkaToGo".
Kontakt Kundeservice
Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Kundeservice.