Når du betaler med MobilePay på BilkaToGo.dk, bruger MobilePay oplysninger fra dit betalingskort og din bankkonto. Det gør det muligt for os at trække pengene fra din konto og refundere dem igen, hvis det bliver nødvendigt.
Aktiviteter i MobilePay
Når du har godkendt en betaling på BilkaToGo.dk via MobilePay, vil den vises under fanen "Aktiviteter" i din MobilePay-app. Det betyder dog ikke, at pengene allerede er trukket fra din konto. Det viser blot, at du har givet os tilladelse til at trække det beløb, du har godkendt.
Vi kan aldrig trække mere end det beløb, du har godkendt.
Vi kan dog godt trække mindre, hvis der sker en prisjustering (fx ved ændringer i din ordre).
Reservation
Når du har betalt med MobilePay på BilkaToGo.dk, kan du (afhængigt af hvilken korttype du har brugt) se en reservation i din netbank. Det betyder, at beløbet er "låst" for at sikre, at pengene kan trækkes, når ordren behandles.
Hvad sker der, hvis min ordre bliver annulleret?
Hvis din ordre bliver annulleret, vil beløbet stadig stå under "Aktiviteter" i din MobilePay-app. Men BilkaToGo.dk har i sådan et tilfælde ikke trukket nogen penge fra din konto.
Selvom en ordre annulleres, kan reservationen stadig være synlig i din netbank. Det skyldes, at det kan tage lidt tid, før reservationen ophæves.
Du kan læse mere her: I hvor lang tid reserveres der penge på mit kort?.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.