På BilkaToGo.dk eller i vores app bestiller du varer til hjemmelevering ved at gøre følgende:
- Læg dine ønskede varer i din kurv for minimum 500 kr (inkl. pakke- og leveringsgebyr)*
- Vælg "Hjemmelevering" under leveringsform - indtast din leveringsadresse for at se om hjemmelevering er muligt
- Vælg dato - du kan vælge mellem datoer ca. en uge frem i tiden
- Gå til betaling og udfyld resterende oplysninger - du betaler den pris varen koster på bestillingstidspunktet, uanset om prisen inden afhentning måtte ændre sig i op- eller nedadgående retning
*) Bestiller du over 25 styk. af en given vare, bedes du venligst kontakte kundeservice på 89 30 35 00 inden bestilling for at sikre det ønskede antal.
Varerne skal bestilles senest kl. 17:00 på dagen for levering til den efterfølgende aften/nat og senest kl. 6:00 om morgenen. Skal levering ske til en adresse på Fyn, skal bestillingen ske senest kl. 15:00.
Om levering til en bestemt dato er muligt under bestilling afhænger dog også af varehusets kapacitet.
Forudsætninger for hjemmelevering
For at BilkaToGo Hjemmelevering er mulig som leveringsform skal følgende være opfyldt:
- Du skal bestille for minimum 500 kr. Pakkegebyr på 35 kr og leveringsgebyr på 33 kr er inkluderet i dette beløb.
- Din leveringsadresse skal ligge i et serviceret postnummer i omegnen af Bilka-varehusene i Aalborg (Skalborg), Aarhus (Tilst), Vejle, Odense og København (Ishøj og Hundige). Ønsker du at få besked, når der lukkes op for levering i dit postnummer, kan du skrive dig op her. Vi udvider nemlig løbende vores leveringsområder.
- Visse varer kan ikke leveres grundet f.eks. størrelse eller krav til opbevaring. Det vil altid fremgå under bestilling, om den valgte vare kan leveres.
- Bor du i en opgang, skal der være fri adgang til din hoveddør, eller du skal kunne oplyse en dørkode. Vi kan ikke levere til opgange med nøglelås.
Aldersverificering
Køber du aldersbegrænsede varer som alkohol, nikotin, tobak eller håndkøbsmedicin på vores hjemmeside, skal du verificere din alder med MitID.
Hvis du er logget ind med din Salling Group profil, vil verificeringen gælde for alle vores formater (BilkaToGo, Bilka, føtex), og du vil ikke skulle verificere dig igen.
Kontakt Kundeservice
Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Kundeservice.