Hvis du handler med debetkort på BilkaToGo (f.eks. Visa Debit eller Mastercard), vil der ved gennemførelse af bestillingen blive reserveret et beløb på dit kort svarende til totalprisen på din ordre. Når din ordre er afhentet/leveret, vil pengene blive trukket fra dit kort, hvilket sletter reservationen.
Hvis din ordre bliver annulleret, eller der fjernes produkter på din ordre inden pengene hæves, vil reservationen forblive på dit kort måneden ud + 30 dage jf. den aftale, du har indgået med din bank ved kortoprettelse.
Hvordan kan reservationen ophæves?
Hvorvidt reservationen kan ophæves afhænger af betingelserne for dit betalingskort. Betingelserne kan variere fra bank til bank, men typisk kræver banken dokumentation fra vores side på, at vi har annulleret købet, før de kan ophæve reservationen.
Denne dokumentation vil vi med glæde videresende, vi skal blot have fat i den rette bank. Hvis du har en reservation på din konto, som du gerne vil have slettet, skal du derfor kontakte os. Det kan du gøre via de blå knapper nederst i artiklen.
Herfra er det op til banken at ophæve reservationen og frigive pengene. Hvis banken ikke kan ophæve reservationen, er der desværre ikke andet at gøre end at afvente den naturlige ophævelse jf. den aftale, der blev indgået ved oprettelse af betalingskortet.
Kontakt Kundeservice
Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Kundeservice.