Under "Mit BilkaToGo" kan du vælge dine erstatningsindstillinger. Her kan du vælge "Ja tak" til erstatningsvarer, "Ja tak, men erstat øko med øko" eller "Nej tak". Læs mere her om hvordan vi erstatter varerne.
Ændring af generelle erstatningsindstillinger
Her skal du logge ind på din BilkaToGo-konto. Tryk herefter på "Mit BilkaToGo" i øverste højre hjørne og vælg "Erstatningsindstillinger". Du kan nu ændre indstillingerne til dine præferencer.
Hvis du vil ændre erstatningsindstillinger på appen, kan du gøre det på følgende måde:
Log ind i appen. Vælg ”Profil” i bunden til højre. Tryk på ”Erstatningsvarer” i menuen. Du kan nu ændre i dine erstatningsindstillinger.
Ændre indstilling for den aktuelle ordre
Dette kan du gøre ved at trykke på din kurv eller "Køb nu" og herefter trykke på "Erstatningsvarer", hvorefter du kan vælge din indstilling.
Kontakt Kundeservice
Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Kundeservice.