Når vores medarbejdere skal finde alternative produkter til at erstatte udsolgte varer, er det altid en individuel vurderingssag. Medarbejderne forsøger at finde det bedste alternativ ud fra de varer inden for samme produktkategori, som varehuset har på lager.
Når din ordre er klar til afhentning, modtager du en mail fra os. Her kan du blandt andet se, om det har været nødvendigt at erstatte varer på ordren.
Ved afhentning
Skulle den erstatning, vi har fundet til dig, ikke falde i din smag, er du altid velkommen til at oplyse udleveringspersonalet, at du ikke ønsker at modtage den. Så tager de den fra og sørger for, at du ikke kommer til at betale for den.
PickUp
Skulle den erstatning, vi har fundet til dig, ikke falde i din smag, kan du lade varen ligge i den blå kasse og kontakte vores kundeservice for at oplyse dette. Dette kan du gøre ved at skrive til vores Kundeservice.
Hjemmelevering
Skulle den erstatning, vi har fundet til dig, ikke falde i din smag, skal du blot kontakte vores kundeservice og oplyse dette. Dette kan du gøre ved at skrive til vores Kundeservice.
Kontakt Kundeservice
Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Kundeservice.