Har du takket ja til erstatningsvarer og er det ikke muligt at pakke en given vare, forsøger vi så vidt muligt at finde en tilsvarende erstatningsvare inden for samme varekategori. Du modtager altid en mail med oplysning om udsolgte varer samt eventuelle erstatninger, når din ordre er klar til afhentning.
Når en vare er udsolgt, følges nedenstående prioritering i forhold til erstatning:
- Dyrere erstatningsvarer til samme pris: Hos BilkaToGo har vi altid en interesse i at gøre vores kunder glade og tilfredse. Derfor bliver udsolgte varer erstattet med en bedre og dyrere vare, såfremt dette er muligt. Du skal ikke betale for prisdifferencen mellem den bestilte vare og erstatningsvaren, og der opstår derved ingen yderligere omkostninger for dig som kunde.
- Billigere erstatningsvarer: Hvis der ikke findes en bedre og dyrere vare, vil du i stedet modtage en billigere variant, såfremt dette er muligt. Bliver din vare erstattet med en billigere variant, får du prisdifferencen mellem den bestilte vare og den erstattende billigere vare fratrukket, inden vi hæver pengene på din konto.
- Hvis der ikke kan findes en erstatning: Kan vores medarbejdere ikke finde en passende erstatningsvare, bliver varen meldt udsolgt og prisen på varen bliver fratrukket totalbeløbet på din ordre.
- Sukkerfri, glutenfri eller laktosefri samt veganske produkter bliver erstattet af tilsvarende produkter. Varer, der er parfumefri, bliver så vidt muligt erstattet af andre parfumefri varer.
Har du valgt "Nej tak" til erstatningsvarer?
I dette tilfælde vil en udsolgt vare ikke blive erstattet, og du vil ikke blive faktureret for varens pris ved afhentning/levering.
Kontakt Kundeservice
Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Kundeservice.