Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Forkert vare
Har du modtaget en forkert vare, er det bedste du kan gøre at starte en chat med os. Så vil vi undersøge, om du har modtaget en forkert vare, eller der er tale om en erstatningsvare. Behandlingen af din henvendelse går hurtigst hvis du har dit ordrenummer eller telefonnummer samt billede af varen klar til vores medarbejdere
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Manglende vare
Skulle det mod forventning ske, at du ikke har fået udleveret alle de bestilte varer, så bedes du venligst ringe eller chatte med vores kundeservice via de blå rubrikker under denne artikel. Så hjælper vores kundeservice dig hurtigst muligt.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Utilfreds med kvalitet
Skulle det mod forventning ske, at du ikke er tilfreds med kvaliteten på dine varer, kan du starte en chat med vores kundeservice, som vil forsøge at hjælpe dig på bedst mulig vis.
Behandlingen af din henvendelse går hurtigst hvis du har dit ordrenummer eller telefonnummer samt billede af varen klar til vores medarbejdere
Hvis du har Bilka Plus appen, kan du benytte din Friskhedsgaranti inden for 5 dage af dit køb. Det betyder, at du kan reklamere over dine fødevarer uden at skulle henvende dig i butikken.
Du skal blot gå ind på appen under kvitteringer, vælge din kvittering og trykke på knappen refundér.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Angående erstatningsvarer
Har du spørgsmål til, hvordan varer erstattes, eller hvordan du ændrer dine erstatningsindstillinger, kan du læse mere her.
Hvis du ikke er tilfreds med de erstatningsvarer, du har fået, er du velkommen til at kontakte kundeservice ved at starte en chat med os herunder
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Angående reklamation på din nonfood vare
Hvis du oplever problemer med din vare, bedes du sende os din fejlbeskrivelse samt billleder af varen så vi bedst kan hjælpe dig.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Få de samme tilbud som i ugens tilbudsavis
Når du køber dine dagligvarer på BilkaToGo, kan du være sikker på at få de samme gode priser og tilbud som i din lokale Bilka. BilkaToGo følger nemlig Bilkas tilbudsavis, som gælder fra fredag-torsdag.
For at gøre brug af disse tilbud, skal din bestilling afgives i den aktuelle tilbudsperiode, som gælder fra fredag morgen kl. 7- torsdag aften kl. 23.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Angående produktspørgsmål
Har du spørgsmål til et eller flere produkter på BilkaToGo, er du altid velkommen til at kontakte os. Du får hurtigst og nemmest svar på dit spørgsmål ved at starte en chat med os herunder.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Sådan får du øko rabat på BilkaToGo
På BilkaToGo betaler du den samme pris på varerne som i butikken.
Når du bestiller på BilkaToGo, er det bestillingstidspunket, der er afgørende for, hvilken pris du betaler for varen - ikke afhentningstidspunket. Det betyder naturligvis også, at du får rabatten, hvis du på disse søndage laver en ordre til afhentning en anden dag.
Når der 2. søndag i måneden er Øko rabat, ændres priserne natten mellem lørdag og søndag sammen med priserne i butikken. For at opnå rabatten skal ordren derfor først bestilles søndag morgen.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Kan jeg benytte Bilka Plus-tilbud på BilkaToGo?
Du kan godt benytte alle de fordele det medfører at være Bilka Plus medlem når du handæer på BilkaToGo.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Angående Log ind
Kan du ikke logge ind? Så chat med os lige her for at vi kan hjælpe dig.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Er min ordre gået igennem?
Du modtager en ordrebekræftelse på e-mailadressen tilknyttet den pågældende BilkaToGo-profil, når du afslutter din ordre.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Kan jeg annullere min ordre?
En ordre kan kun annulleres, hvis den endnu ikke er pakket.
Kundeservice kan fortælle dig, om din ordre er pakket eller ej og dermed fortælle, om det er muligt at annullere. Du kan kontakte kundeservice via de blå rubrikker under denne artikel, hvis du ønsker at annullere din ordre. Bemærk at din ordre først er annulleret, når kundeservice har bekræftet dette.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Kan jeg ændre i min ordre?
Det er desværre ikke muligt at ændre i en ordre, som er bestilt og betalt. Hvis du har glemt at bestille en eller flere varer, skal du blot gennemføre en ny bestilling til afhentning samme dag. Du bliver kun opkrævet for pakkeservice én gang, når du lægger flere ordrer til samme dag.
Vær opmærksom på at den tidligst mulige dag og tidsrum for afhentning afhænger af kapaciteten til håndtering og opbevaring af bestillinger i dit valgte Bilka varehus eller PickUp-station. Hvis du har valgt et forkert afhentningssted, bedes du ringe eller chatte med kundeservice.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Jeg ønsker ikke en erstatningsvare
Skulle det mod forventning ske, at en erstatningsvare ikke lever op til dine forventninger, så er du velkommen til at afvise den ved afhentning. Så kan vi tilbageføre pengene til dig.
Du kan læse mere om, hvordan du ændrer dine erstatningsindstillinger her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Der er en fejl på standeren
Er der fejl på standeren ved dit afhentningssted, bedes du kontakte kundeservice så vi kan få undersøgt det med det samme.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Min afhentningskode virker ikke
Kontakt kundeservice hvis din afhentningskode ikke virker - så vil vi undersøge det med det samme.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Jeg har ikke modtaget nogen SMS
”Kontakt kundeservice hvis du ikke har modtaget en SMS eller mail med, at din ordre er klar til afhentning – så vil vi undersøge det med det samme.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Send din pakke retur med posten
Returner til følgende adresse:
Salling Group
Servicecenter
Graham Bells Vej 22, port 40
8200 Århus Nord
Vigtigt: Vedlæg venligst kvittering, samt en seddel, hvor du angiver ordrenummer og årsag til returneringen.
Du vælger selv transportøren og skal selv betale returfragten.
Såfremt varen er uåbnet har du ubegrænset returret. Er varen åbnet, har du 30 dages returret.
Har du taget varen i brug, forbeholder vi os retten til at afvise eller fratrække værdiforringelse af varen.
Vær opmærksom på enkelte varer såsom tobak og gavekort ikke kan returneres.
Ved henvendelse i butikker (og online) bedes du medbringe eller medsende faktura.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Aflever i varehus
Du kan returnere din vare i et af vores varehuse uanset om du har foretaget dit køb online eller i fysisk
forretning. Kontakt personalet i den butik du henvender dig til. Medbring din kvittering.
Selvom dit køb er foretaget på BilkaToGo.dk, kan du returnere din vare i Bilka
Hvor i varehuset skal jeg returnere min vare?
Returneringer håndteres som udgangspunkt i vores Kundeservice.
Dette gælder for de fleste af vores varehuse. Du kan dog opleve, at dit lokale varehus er indrettet anderledes
og derfor er nødt til at håndtere din returnering på anden vis. Vi hjælper dig naturligvis bedst muligt, når du
besøger os.
Ved henvendelse i butikker (og online) bedes du medbringe eller medsende faktura.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Jeg har ikke modtaget nogen SMS
”Kontakt kundeservice hvis du ikke har modtaget en SMS eller mail med, at din ordre er klar til afhentning – så vil vi undersøge det med det samme.