Ja, det er muligt at betale med et Salling Group Business Card via www.bilkatogo.dk (ikke via app'en) og kun med afhentning ved et Bilka varehus.
Se her, hvordan du kan tilkoble jeres Salling Group Business Card som betalingsmiddel på BilkaToGo:
Inden vi kan tilkoble jeres Salling Group Business Card på jeres BilkaToGo profil, er det vigtigt at: Virksomhedsadresse og postnummer er identiske med de oplysninger, der er registreret på jeres Business Card.
-
Du bedes opdatere jeres profiloplysninger eller sikre, at de er korrekte ved at logge ind på www.bilkatogo.dk Herefter trykker du på ’Min profil’ og dernæst på ’Profiloplysninger’
-
Når du har sikret dig, at profiloplysningerne er korrekte skal du tilføje og gemme jeres virksomhedsnavn og CVR-nummer på BilkaToGo profilen.
Dette gøres også under ’Profiloplysninger’ ved at trykke på: ’Har du et Salling Group Business Card?’ (findes nederst på siden). Herefter udfyldes og gemmes oplysningerne, som ligeledes skal være identiske med oplysningerne på jeres Salling Group Business Card.
-
Til slut skal du ind på businesscard.sallinggroup.com (OBS: virker ikke med Internet Explorer) og udfylde en anmodning under ’Tilkobling til BilkaToGo’
Bemærk, Du kan først anvende Salling Group Business Card på BilkaToGo, når alle 3 punkter ovenfor er opfyldt, og du modtager bekræftelse herom. Forventet behandlingstid er 3 hverdage.
Har I ikke allerede en BilkaToGo kan du oprette en via www.bilkatogo.dk.