Ja, det er muligt at betale med et Salling Group Business Card via www.bilkatogo.dk (ikke via app'en) og kun med afhentning ved et Bilka varehus.
Hvordan tilkobler jeg Salling Group Business Card til min BilkaToGo profil?
- Tjek at alle kontaktoplysninger, specielt virksomhedsadresse og postnummer, er identiske med de oplysninger, der er registreret på jeres Business Card ved at logge ind på www.bilkatogo.dk, ’Min profil’ og dernæst ’Profiloplysninger’
- Når du har sikret dig, at profiloplysningerne er korrekte, skal du tilføje og gemme jeres virksomhedsnavn og CVR-nummer på BilkaToGo profilen. Dette gøres også under ’Profiloplysninger’ ved at trykke på ’Har du et Salling Group Business Card?’. Herefter udfyldes og gemmes oplysningerne, som skal være identiske med oplysningerne på jeres Salling Group Business Card.
- Til slut skal du ind på businesscard.sallinggroup.com (OBS: virker ikke med Internet Explorer) og udfylde en anmodning under ’Tilkobling til BilkaToGo’.
Bemærk, Du kan først anvende Salling Group Business Card på BilkaToGo, når alle 3 punkter ovenfor er opfyldt, og du modtager bekræftelse herom. Forventet behandlingstid er 3 hverdage.
Har I ikke allerede en BilkaToGo kan du oprette en via www.bilkatogo.dk.
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den blå knap under denne artikel.