Du vælger selv ved bestilling, hvornår du vil afhente din BilkaToGo ordre. I forbindelse med din bestilling kan du altid se tidligst mulige afhentningsdag og tidsrum. Vær opmærksom på, at dette afhænger af kapaciteten til håndtering og opbevaring af bestillinger i dit valgte Bilka varehus. Du kan opleve, at vi på enkelte travle dage ikke har kapacitet til at håndtere flere ordrer.
Hvad hvis jeg ikke kan vælge afhentning på den ønskede dag?
Vores hensyn til fødevaresikkerheden vejer tungest, og vi kan derfor blive nødt til at lukke for bestillinger, hvis vi ikke har mere plads til færdigpakkede ordrer, som skal opbevares på for eksempel køl eller frost.
Hvis der er lukket for bestillinger, vil den næste mulige bestillingsdag fremgå. Har du mulighed for at køre forbi en anden Bilka, er du selvfølgelig også velkommen til at lægge din bestilling dér i stedet for.
Du kan også vælge at bestille din BilkaToGo-ordre til afhentning en anden dag, men højst 5 dage frem i tiden.
Vi arbejder løbende på at udvide vores kapacitet i de Bilka varehuse, hvor der er behov for det.
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den blå knap under denne artikel.