Det er desværre ikke muligt at ændre i en ordre, som er bestilt og betalingen er godkendt.
Hvis du har glemt at bestille en eller flere varer, kan du blot gennemføre en ny bestilling på de glemte varer til afhentning samme dag. Du bliver kun opkrævet for pakkeservice én gang, når du lægger flere ordrer til samme dag.
Hvis det ikke er muligt at vælge samme tidsinterval, er du naturligvis velkommen til at vente med at hente begge ordrer, indtil den sidste ordre er pakket og klar til afhentning.
Vær opmærksom på at den tidligst mulige dag og tidsrum for afhentning afhænger af kapaciteten til håndtering og opbevaring af bestillinger i dit valgte Bilka varehus eller PickUp-station.
Hvis du har valgt et forkert afhentningssted, bedes du kontakte kundeservice.
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.