BilkaToGo’s medarbejdere går rundt i Bilkas varehuse og finder de varer, som du har bestilt – præcis, som du selv ville gøre det, hvis du var ude for at handle dine dagligvarer. Medarbejderne går rundt blandt alle vores andre kunder, og her kan der desværre opstå situationer, hvor en eller flere kunder har taget de sidste varer på hylderne.
I en sådan situation vil de pågældende varer stadig stå som tilgængelige på bilkatogo.dk, og derfor kan du desværre bestille en vare, som principielt er udsolgt, fordi en anden kunde går rundt med den sidste vare i sin indkøbsvogn.
Når varerne ikke reserveres i bestillingsøjeblikket, skyldes det, at ordren først bliver pakket på afhentnings- eller leveringsdagen. Systemet er sat sådan op, fordi langt de fleste køber fødevarer, og ved pakning på selve afhentningsdagen sikrer vi, at dine varer pakkes, mens de er så friske som muligt.
Når vores medarbejdere opdager, at din vare er udsolgt, forsøger han eller hun at finde den bedst mulige erstatningsvare – såfremt du har tilladt erstatninger i indstillingerne på din profil.
Du kan læse mere om erstatningsvarer her eller finde ud, hvordan du ændrer dine erstatningspræferencer her.
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den blå knap under denne artikel.